Alumnos ilustres: Antonio Méndez-Casal

Antonio Méndez-Casal

Naceu cara a 1884 en Monforte de Lemos. Foi alumno do colexio dos PP. Escolapios de Monforte de Lemos. Durante a súa mocidade tamén cultivou o debuxo.
Licenciouse en Dereito na Universidade de Santiago de Compostela no ano 1897, e formou parte do Corpo Xurídico Militar, con destinos en Mahón, Palma de Mallorca e Sevilla (1913). Nesta cidade andaluza asistiu ao taller do pintor Manuel Alarcón, onde aprendeu pintura e restauración, o que lle conduciu a autentificar obras de arte, e a realizar o catálogo dalgunhas coleccións de particulares, tanto españolas como estranxeiras. Foi membro de número da Real Academia de Belas Artes de San Fernando de Madrid, ao ser proposto en 1934 para cubrir a vacante producida na Sección de Pintura por falecemento de José Ramón Mélida Alinari, como crítico de arte. ingresou o 21 de setembro de 1939.
Foi colaborador de publicacións periódicas como ABC e Branco e Negro. Méndez Casal, que foi académico da Real Academia de Belas Artes de San Fernando,2 faleceu en Madrid no 14 xaneiro de 1940.1 Ten unha rúa dedicada na súa localidade natal.