Círculo de Mecenado CNSdlA

CIRCULO DE MECENADO

Obxectivo:

Dirixido aos amigos do Colexio Nª Sª da Antiga, Antigos Alumnos, Familias dos nosos alumnos, co fin de fomentar o vínculos entre a sociedade e o Colexio, colaborando cos proxectos culturais, educativos e sociais da nosa Fundación apoiando así a súa posta en marcha e a difusión dos mesmos.

PROXECTOS

CULTURALES

• Mantemento da zona monumental do edificio e mellora de instalacións
  • Conservar, completar e engrandecer as coleccións.
  • Fomento de actividades Culturais en Monforte

EDUCATIVOS

• Fomento da educación de calidade do Colexio.
  • Mellora de equipamentos educativos
  •  Impulso de proxectos de innovación educativa do noso centro

SOCIAIS

• Becas
  • Atención especial a alumnos con capacidade pero sen medios.
  • Colaboración cos proxectos sociais que promove Colexio.

A este Círculo de Mecenado convidamos especialmente a Persoas, Empresas e Institucións que ligadas a Monforte de Lemos sentan orgullosas do patrimonio cultural da Vila de Lemos e desexen coa súa contribución achegar o seu granito de area ao seu sostemento e difusión. Propoñemos facer unha achega anual a través do botón SUBSCRIBIRSE que atoparás máis abaixo.

Institucions e empresas colaboradoras coa FCNSdlA

ACHEGAS ANUAIS

Propoñemos varios formatos de achegas anuais, elixa a que prefira no noso despregable e logo presione o botón Subscribirse :

Desplegable de COLABORACIONES: