A promoción do curso 1966-1967 reuniuse en agosto, en Monforte para lembrar vellos tempos….

Antigos alumnos dos Escolapios, no cincuenta aniversario da súa promoción.

Con motivo do cincuenta aniversario da promoción do curso 1966-1967, un grupo de ex alumnos dos  Escolapios desa xeración volveron reunirse onte. En total, asistiron ao encontro preto de corenta antigos estudantes do colexio.

O programa comezou ás once da mañá cunha visita guiada ao colexio do Cardeal. Ás doce os asistentes desprazáronse ata a adega Abadía dá  Cova, no Saviñao. Tras degustar un viño regresaron a Monforte, onde tiñan programada a comida ás tres da tarde no Hotel Cardeal.

A idea xurdiu de Benxamín Macía e Jesús Ovidio Pérez  Reñones, os impulsores deste encontro. «Hai  dez anos  ocorréusenos a idea de vernos.  Levábamos  corenta anos  sen saber nada vos  uns dous  outros, así que  decidinme a tentar  localizalos a todos  aínda que  foi difícil. En 2007  fixemos a  primeira  xuntanza», explica Benxamín Macía.